Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení.
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Autoři:
Kochová, Adriána ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalárska práca sa týka analýzy spokojnosti zákazníkov. Konkrétne sa zameriava na spokojnosť zákazníkov predajne a autoservisu firmy JR-Cars, s.r.o. Zároveň sa na základe zistených údajov z analýzy venuje následným stanovením návrhov na zvýšenie spokojnosti zákazníkov.
This thesis concerns the analysis of cutosmer satisfaction. Specifically , the customer satisfaction at the car dealership and car service of a business company JR-Cars, s.r.o. At the same time based on the observed data from the analysis, it involves following proposals for improving customer satisfaction.
Klíčová slova:
analýza; autoservis; dotazník; marketing; predaj; spokojnosť zákazníkov; SWOT analýza; analysis; car service; customer satisfaction; marketing; sale; survey; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193174