Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení.
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Authors:
Kochová, Adriána ; Mráček, Pavel (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalárska práca sa týka analýzy spokojnosti zákazníkov. Konkrétne sa zameriava na spokojnosť zákazníkov predajne a autoservisu firmy JR-Cars, s.r.o. Zároveň sa na základe zistených údajov z analýzy venuje následným stanovením návrhov na zvýšenie spokojnosti zákazníkov.
This thesis concerns the analysis of cutosmer satisfaction. Specifically , the customer satisfaction at the car dealership and car service of a business company JR-Cars, s.r.o. At the same time based on the observed data from the analysis, it involves following proposals for improving customer satisfaction.
Keywords:
analysis; car service; customer satisfaction; marketing; sale; survey; SWOT analysis; analýza; autoservis; dotazník; marketing; predaj; spokojnosť zákazníkov; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/193174