Název:
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace na sociálních sítích
Překlad názvu:
Influencer marketing as a Tool for Marketing Communication on Social Networks
Autoři:
Šedivá, Zuzana ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingové komunikace, komunikačního mixu a marketingu na sociálních sítích. V druhé části je zpracována praktická část, kde je proveden průzkum v oblasti influencer marketingu, a jsou doporučeny návrhy ke zlepšení činnosti influencerů vůči sledujícím, a především k inspiraci společností nevyužívající tuto formu propagace na sociálních sítích.
This thesis deals with marketing communication. The first part of the work is focused on the theoretical and general concept of marketing, communication mix and marketing communication on social networks. In the second part of thesis is realized a survey in the field of influencer marketing and there are recommended suggestions for improving the activity of influencers towards followers, and especially suggestions inspiring companies that do not use this form of promotion on social networks.
Klíčová slova:
influencer; influencer marketing; marketingová komunikace; propagace; sledující; sociální sítě; spolupráce; cooperation; follower; influencer; influencer marketing; marketing communication; promotion; social networks
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197575