Název: Cestami textem: Didaktická interpretace a interpretační úlohy ve středoškolské výuce literatury
Překlad názvu: By the Paths Through the Text: Didactic Interpretation and Interpretive Tasks in Secondary School Literature Teaching
Autoři: Vojtíšek, Ondřej ; Králíková, Andrea (vedoucí práce) ; Koten, Jiří (oponent) ; Vojtěch, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: interpretace|literární interpretace|didaktická interpretace|didaktika literatury|výukové pracovní listy|interpretační mapa|interpretační dovednosti|ústní maturitní zkouška|dialogická interpretace|dialogické vyučování|Dílna České knižnice|interpretační testování|uzavřené testové úlohy|testování dovedností|Médeia|Blood on the Tracks|České nebe|O myších a lidech|Kde život náš je v půli se svou poutí|Dvojí domov|literatura psaná ženami|Sylvia Plathová|Cukrárna u Šilhavého Jima; interpretation|literary interpretation|didactic interpretation|didactics of literature|interpretation map|teaching worksheets|interpretation skills|oral final exam|dialogic interpretation|dialogic teaching|Dílna Česká knižnice|interpretation testing|objective question types|skills testing|Medea|Blood on the Tracks|Czech Heaven|Of Mice and Men|Midway Upon the Journey of Our Life|Double Being|women's writing|The Cross-Eyed Jim Confectionery

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/188344

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-541353


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2024-03-03, naposledy upraven 2024-04-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet