Název: Self-efficacy u začínajících vyučujících
Překlad názvu: Novice teachers and educational inclusion: impact of attitudes and self-efficacy
Autoři: Vozková, Anna ; Smetáčková, Irena (vedoucí práce) ; Štech, Stanislav (oponent) ; Denglerová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inkluze ve vzdělávání; postoj k inkluzi; učitelská profesní identita; učitelská self-efficacy; začínající vyučující; attitudes towards inclusion; educational inclusion; novice teachers; teacher professional identity; teacher self-efficacy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/184575

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-534204


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-01, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet