Název: Komparace efektivity storytellingových a hard-sellových formátů v digitálních kampaních v prostředí sociálních sítí META na příkladu české značky Jíme zdravě
Překlad názvu: Comparison of the effectivness of storytelling and hard-sell formats in digital performance campaigns in the META social networking enviroment on the example of the Czech brand Jíme zdravě
Autoři: Kibrik, Igor ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza výsledků různých formátů digitálního marketingu; Digitální marketing; Výkonnostní kampaně na platformě META; Výkonnostní marketing; Analysis of results of different digital marketing formats; Digital marketing; Performance campaigns on META platform; Performance marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182948

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-532159


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet