Original title: Komparace efektivity storytellingových a hard-sellových formátů v digitálních kampaních v prostředí sociálních sítí META na příkladu české značky Jíme zdravě
Translated title: Comparison of the effectivness of storytelling and hard-sell formats in digital performance campaigns in the META social networking enviroment on the example of the Czech brand Jíme zdravě
Authors: Kibrik, Igor ; Báča, Ladislav (advisor) ; Vranka, Marek (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2023
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Analysis of results of different digital marketing formats; Digital marketing; Performance campaigns on META platform; Performance marketing; Analýza výsledků různých formátů digitálního marketingu; Digitální marketing; Výkonnostní kampaně na platformě META; Výkonnostní marketing

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182948

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-532159


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2023-07-23, last modified 2023-12-17


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share