Název: Marketingová Strategie vybraného podniku
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři: Řehořková, Petra ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační strategie; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum; communication strategy; marketing; marketing mix; marketing research; marketing strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/213260

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-531479


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-07-23.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet