Název: Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Překlad názvu: Proposal to improve the marketing mix of the company
Autoři: Borovcová, Aneta ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; marketing; marketingový mix; místo; PEST analýza; produkt; propagace; marketing; marketing mix; PEST analysis; place; price; product; promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212858

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-531085


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-07-23.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet