Název:
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposal to improve the marketing mix of the company
Autoři:
Borovcová, Aneta ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti, která prodává zahradní techniku, nářadí a ostatní produkty potřebné k údržbě zahrady. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první, teoretické části, jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, marketingového mixu a marketingového prostředí. Druhá, analytická část, obsahuje vyhodnocení současného stavu společnosti pomocí jednotlivých analýz. Poslední část prezentuje návrhy a doporučení pro zdokonalení marketingového mixu.
The bachelor thesis deals with a proposal for improving the marketing mix of a company that sells gardening equipment, tools and other products needed for garden maintenance. The thesis is divided into three main parts. In the first, theoretical part, the basic concepts of marketing, marketing mix and marketing environment are explained. The second, analytical part, contains an evaluation of the current state of the company by means of individual analyses. The last part presents suggestions and recommendations for improving the marketing mix.
Klíčová slova:
cena; marketing; marketingový mix; místo; PEST analýza; produkt; propagace; marketing; marketing mix; PEST analysis; place; price; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212858