Název:
Marketingový mix vědeckého zábavního parku
Překlad názvu:
Marketing Mix of Science Theme Park
Autoři:
Horáková, Jana ; Muzikářová, Tereza (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu vědeckého zábavního parku a zpracováním návrhů pro jeho změny. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů, které souvisejí s danou problematikou této diplomové práce. Analytická část zahrnuje analýzu současného stavu vědeckého zábavního parku, analýzu marketingového prostředí organizace a dotazníkové šetření. Návrhová část práce obsahuje návrhy a doporučení pro změny v marketingového mixu (7P).
This diploma thesis focuses on the analysis of the marketing mix of the science theme park and on creating a proposal for its changes. The theoretical part explains the concepts related to the issues of the thesis. The analytical part includes an analysis of the current situation of the science theme park, an analysis of the marketing environment of the organization, and a questionnaire survey. The design part of the thesis contains proposals and recommendations for changes in the marketing mix (7P).
Klíčová slova:
generace 55+; konkurence; marketing; marketingové analýzy; marketingové prostředí; Marketingový mix; služby; vědecký zábavní park; zákazníci; competitors; customers; generation 55+; marketing; marketing analysis; marketing environment; Marketing mix; science theme park; services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212103