Název:
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposal to improve the marketing mix of the company
Autoři:
Bábíčková, Veronika ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti, jež vyrábí a následně distribuuje bazény do jednotlivých evropských zemí a následných návrhem pro jeho zdokonalení. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část se týká teoretických východisek, jež souvisí s tématem práce. Druhá část obsahuje analýzu současného stavu společnosti, jejímž výsledkem je zjištění nedostatků či prostoru ke zlepšení. Ve třetí, tedy poslední části jsou představeny návrhy vycházející z analýzy současného stavu společnosti.
The bachelor thesis focuses on analyzing the marketing mix of a company that manufactures and distributes pools to various European countries, followed by proposals for its improvement. The thesis is divided into three main parts. The first part deals with theoretical foundations related to the topic of the thesis. The second part includes an analysis of the current state of the company, which results in identifying shortcomings or areas for improvement. The third and final part presents proposals based on the analysis of the current state of the company.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza; distribution; marketing; marketing mix; price; product; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211320