Original title:
Návrh na zlepšení komunikačního mixu vybraného podniku
Translated title:
Proposal for Improving the Communication Mix of a Selected Company
Authors:
Jeřábek, Jakub ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2023
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Tato bakalářská práce se zabývá optimalizací komunikačního mixu vybrané společnosti. Skládá se ze tří hlavních částí. První z nich je teoretická část, ve které jsou popsány koncepty a pojmy relevantní k danému tématu. Následuje část zaměřená na analýzu současného stavu společnosti. V poslední návrhové části jsou uvedeny konkrétní návrhy na zlepšení komunikačního mixu pro danou společnost.
This bachelor's thesis deals with the optimization of the communication mix of a selected company. It consists of three main parts. The first of them is the theoretical part, in which concepts and terms relevant to the given topic are described. The following is a part focused on the analysis of the current state of the company. In the last proposal part, specific proposals for improving the communication mix for the given company are presented.
Keywords:
digitální marketing; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; propagace; communication mix; digital marketing; Marketing; marketing communication; promotion
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/211279