Název:
On-line marketingová komunikace
Překlad názvu:
On-line marketing communication
Autoři:
Pleskačová, Andrea ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se soustředí on-line marketingovou komunikaci cateringové firmy. Práce je strukturována do dvou částí - teoretická a praktická část. Teoretická část se zaměřuje na přehled teoretických poznatků vztahujících se k tématu. Praktická část je dále rozdělena na analytickou a návrhovou část. Analytická část se zaměřuje na provádění analýz marketingového mixu, současných webových stránek a metodu domu kvality. Poslední část práce se pak zaměřuje na formulování konkrétních návrhů, které vycházejí z výsledků provedených analýz.
This bachelor thesis focuses on the online marketing communications of a catering company. The thesis is structured in two parts - theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the review of theoretical knowledge related to the topic. The practical part is further divided into analytical and design part. The analytical part focuses on conducting analyses of the marketing mix, current websites and the quality house method. The last part of the thesis focuses on the formulation of concrete proposals based on the results of the analyses.
Klíčová slova:
dům kvality; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; on-line marketingová komunikace; communication mix; house of quality; Marketing; marketing mix; online marketing communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211275