Original title:
On-line marketingová komunikace
Translated title:
On-line marketing communication
Authors:
Pleskačová, Andrea ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2023
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se soustředí on-line marketingovou komunikaci cateringové firmy. Práce je strukturována do dvou částí - teoretická a praktická část. Teoretická část se zaměřuje na přehled teoretických poznatků vztahujících se k tématu. Praktická část je dále rozdělena na analytickou a návrhovou část. Analytická část se zaměřuje na provádění analýz marketingového mixu, současných webových stránek a metodu domu kvality. Poslední část práce se pak zaměřuje na formulování konkrétních návrhů, které vycházejí z výsledků provedených analýz.
This bachelor thesis focuses on the online marketing communications of a catering company. The thesis is structured in two parts - theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the review of theoretical knowledge related to the topic. The practical part is further divided into analytical and design part. The analytical part focuses on conducting analyses of the marketing mix, current websites and the quality house method. The last part of the thesis focuses on the formulation of concrete proposals based on the results of the analyses.
Keywords:
communication mix; house of quality; Marketing; marketing mix; online marketing communication; dům kvality; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; on-line marketingová komunikace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/211275