Název:
On-line marketingová komunikace
Překlad názvu:
On-line marketing communication
Autoři:
Nevřivá, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřená na online marketingovou komunikaci vybrané značky. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, které navazují na analytickou část. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou vypracovány vlastní návrhy on-line placených kampaní pro zvýšení počtu potenciálních zákazníků a prodejů.
The bachelor thesis focuses on the on-line marketing communication of the selected brand. The theoretical part defines the basic concepts, which are used in the analytical part. Based on the analyses and questionnaire survey, own proposals for online paid campaigns to increase the number of potential customers and sales are developed.
Klíčová slova:
Google Ads; Google Analytics; Meta Business Suite; online marketing; placená kampaň; Google Ads; Google Analytics; Meta Business Suite; online marketing; paid campaign
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211241