Original title:
On-line marketingová komunikace
Translated title:
On-line marketing communication
Authors:
Nevřivá, Veronika ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2023
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřená na online marketingovou komunikaci vybrané značky. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, které navazují na analytickou část. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou vypracovány vlastní návrhy on-line placených kampaní pro zvýšení počtu potenciálních zákazníků a prodejů.
The bachelor thesis focuses on the on-line marketing communication of the selected brand. The theoretical part defines the basic concepts, which are used in the analytical part. Based on the analyses and questionnaire survey, own proposals for online paid campaigns to increase the number of potential customers and sales are developed.
Keywords:
Google Ads; Google Analytics; Meta Business Suite; online marketing; paid campaign; Google Ads; Google Analytics; Meta Business Suite; online marketing; placená kampaň
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/211241