Název: Možnosti systematické intervence v oblasti podpory rozvoje předpokladů počátečního čtení a psaní
Překlad názvu: Towards the systematic support of the early literacy development in preschool age
Autoři: Šedinová, Petra ; Málková, Gabriela (vedoucí práce) ; Morávková Krejčová, Lenka (oponent) ; Vitásková, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Fonematické uvědomování; intervenční program; pročtenářský program; předčtenářský tréninkový program; předškolní děti; rozvoj pregramotnostních klíčových dovedností; znalost písmem; development of pre-literacy skills; letter knowledge; Phoneme awareness; pre-literacy intervention; pre-reading training program; preschool age children

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/180295

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-525076


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2023-05-21, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet