Original title: Možnosti systematické intervence v oblasti podpory rozvoje předpokladů počátečního čtení a psaní
Translated title: Towards the systematic support of the early literacy development in preschool age
Authors: Šedinová, Petra ; Málková, Gabriela (advisor) ; Morávková Krejčová, Lenka (referee) ; Vitásková, Kateřina (referee)
Document type: Doctoral theses
Year: 2023
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: development of pre-literacy skills; letter knowledge; Phoneme awareness; pre-literacy intervention; pre-reading training program; preschool age children; Fonematické uvědomování; intervenční program; pročtenářský program; předčtenářský tréninkový program; předškolní děti; rozvoj pregramotnostních klíčových dovedností; znalost písmem

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/180295

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-525076


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2023-05-21, last modified 2024-01-26


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share