Název: Změna v porozumění různým modelům zlomků u žáků základní školy
Překlad názvu: Changes in pupils' understanding of models of fractions
Autoři: Hillebrandová, Eliška ; Janda, David (vedoucí práce) ; Kvasz, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: akční výzkum; definice zlomku; model zlomku; zlomek; action research; fraction; fraction definition; fraction representation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/178700

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-520475


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-02-05, naposledy upraven 2023-12-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet