Název: Analýza prezentace informací v učebnicích přírodopisu pro základní školy: Kontext principů multimediálního vzdělávání
Překlad názvu: The Analysis of Information Presentation in Primary School Natural History Textbooks: The Context of Multimedia Learning Principles
Autoři: Myslivec, Prokop ; Javora, Ondřej (vedoucí práce) ; Švarný, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Kognitivní teorie multimediálního vzdělávání|multimediální vzdělávání|principy multimediálního učení|přírodopis|prezentace informace; Cognitive theory of Multimedia Learning|Multimedia Learning|Principles of Multimedia Learning|Natural history|presentation of information

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/178034

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-511705


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-11-20, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet