Original title: Analýza prezentace informací v učebnicích přírodopisu pro základní školy: Kontext principů multimediálního vzdělávání
Translated title: The Analysis of Information Presentation in Primary School Natural History Textbooks: The Context of Multimedia Learning Principles
Authors: Myslivec, Prokop ; Javora, Ondřej (advisor) ; Švarný, Michal (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2022
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Cognitive theory of Multimedia Learning|Multimedia Learning|Principles of Multimedia Learning|Natural history|presentation of information; Kognitivní teorie multimediálního vzdělávání|multimediální vzdělávání|principy multimediálního učení|přírodopis|prezentace informace

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/178034

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-511705


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2022-11-20, last modified 2023-12-31


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share