Název: Sémiotická analýza vybraných módních reklam se zaměřením na green marketing
Překlad názvu: Semiotic analysis of chosen fashion advertisements with a focus on green marketing
Autoři: Konířová, Dominika ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Sémiotika - sémiotická analýza - móda - green marketing - fast fashion - marketingová komunikace - udržitelnost - greenwashing - udržitelná spotřeba; Semiotics - semiotic analysis - fashion - green marketing - fast fashion - marketing communication - sustainability - greenwashing - sustainable consumption

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/176310

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-510573


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet