Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sémiotická analýza vybraných módních reklam se zaměřením na green marketing
Konířová, Dominika ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá módním průmyslem, green marketingem a sémiotikou. Teoretická část práce je zaměřena na módu a udržitelnost. Práce se nejdříve věnuje problematice módního průmyslu, identifikuje módní trhy a aktuální trendy v tomto odvětví. V práci jsou uvedeny i příklady módních značek v rámci módních trhů a problémy, se kterými se textilní průmysl potýká. Druhá kapitola se věnuje green marketingu, jeho počátkům, současné situaci na trhu, jak globálním, tak českém a v neposlední řadě uvede i problematiku greenwashingu. Práce rozebírá téma udržitelné spotřeby, což je koncept úzce propojený s módou a specifiky green marketingu v módním průmyslu. Třetí kapitola se zabývá sémiotikou, významnými teoretiky a jejich teoriemi a definuje základní pojmy sémiotiky. Dále předkládá jednotlivé fáze sémiotické analýzy. V další kapitole je uvedena metodika praktické části bakalářské práce. Praktická část práce je pokryta v páté kapitole, ve které je provedena sémiotická analýza vybrané marketingové komunikace. U každé analyzované reklamy byla provedena identifikace textu a analýza prvního a druhého stupně označování. Na základě provedené analýzy bylo možné stanovit závěr a odpovědět na hlavní výzkumnou otázku: "Jakým způsobem komunikují módní značky téma udržitelnosti v prostředí sociálních sítí?"....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.