Název: Sebepoznání a jeho rozvoj prostřednictvím veřejné politiky jako faktor volby středoškolského oboru
Překlad názvu: Self-awareness and its Development through Public Policy as a Factor in Choice of Upper Secondary School Programme
Autoři: Pýchová, Silvie ; Veselý, Arnošt (vedoucí práce) ; Morávková Krejčová, Lenka (oponent) ; Kirovová, Iva (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aktéři; fenomenografie; kariérové poradenství; metoda Delphi; perspektivy; sebepoznání; Teorie advokačních koalic; Vzdělávací politika; Česká republika; actors; Advocacy Coalition Framework; career guidance; Czech Republic; Dephi method; Education policy; perspectives; phenomenography; self-knowledge

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/176794

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-510226


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet