Název: Zobrazování ženy v reklamě na intimní produkty na sociálních sítích
Překlad názvu: The Portray of Woman in an Advertisment for Intimate Products on Social Media
Autoři: Filipová, Klára ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: gender; genderové stereotypy; kvantitativní obsahová analýza; menstruační tabu; reklama; žena; advertising; gender; gender stereotypes; menstrual taboo; quantitative content analysis; women

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/176329

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-509823


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet