Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zobrazování ženy v reklamě na intimní produkty na sociálních sítích
Filipová, Klára ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou genderových stereotypů v reklamě na intimní dámské produkty. Téma je nejprve popsáno z teoretického hlediska, kde je vysvětlen koncept genderového stereotypu a menstruačního tabu. Zvolenou metodologií práce je kvantitativní obsahová analýza, která zkoumá obsahy profilů vybraných značek Always, tampony o.b., Ria a Snuggs na sociální síti Instagram za kalendářní rok 2021. Výsledky analýzy ukazují, že je žena v době menstruace zobrazována osamoceně za zavřenými dveřmi domova. Ve své komunikaci značky využívají prvky detabuizace menstruace, ale do komunikace nevpouští muže. Stereotypní zobrazování ženy v bílém oblečení a aktivně sportující reklamního prostoru mizí.

Viz též: podobná jména autorů
15 FILIPOVÁ, Kateřina
1 Filipová, Kamila
15 Filipová, Kateřina
1 Filipová, Kristina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.