Název: Percepce cílení reklamy na sociálních sítích dětmi
Překlad názvu: Children's Perception of Advertisement Targeting on Social Media
Autoři: Smíšek, Martin ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: behaviorální cílení; cílení reklamy; dospívající; děti; Instagram; percepce; profilové cílení; reklama; sociální sítě; adolescents; advertisement; advertisement targeting; behavioral targeting; children; Instagram; perception; profile targeting; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174186

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507010


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet