Název:
Návrh marketingového mixu nově vznikající společnosti
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Mix for an Emerging Company
Autoři:
Hakl, David ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření marketingového mixu služby v začínající firmě. Pokládá teoretické základy pro analýzu problému, která následně představuje společnost a snaží se popsat její místo na trhu, cílovou skupinu a komplexně analyzovat situaci pro navazující část, ve které navrhuji samotný marketingový mix s pomocí metody 4P. Cílem této práce je vytvořit takový marketingový mix, který povede k celkové prosperitě služby a tím i prosperitě celé společnosti.
The bachelor thesis focuses on creating a marketing mix of services in a startup company. It lays the theoretical basis for the analysis of the problem, which then presents the company and tries to describe its place in the market, the target group and comprehensively analyze the situation for the follow-up part, in which I design the marketing mix using 4P. The aim of this work is to create such a marketing mix that will lead to the overall prosperity of the service and thus the prosperity of the whole company.
Klíčová slova:
4P; Application; Company; Healthcare; Infusion; Market; Marketing mix; Place; Prevention; Price; Product; Promotion; Service; Startup; Vitamin C; 4P; Aplikace; Cena; Infuze; Marketingový mix; Místo; Prevence; Produkt; Propagace; Služba; Společnost; Startup; Trh; Vitamin C; Zdravotnictví
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207051