Original title:
Návrh marketingového mixu nově vznikající společnosti
Translated title:
Proposal of Marketing Mix for an Emerging Company
Authors:
Hakl, David ; Chlebovský, Vít (referee) ; Havíř, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření marketingového mixu služby v začínající firmě. Pokládá teoretické základy pro analýzu problému, která následně představuje společnost a snaží se popsat její místo na trhu, cílovou skupinu a komplexně analyzovat situaci pro navazující část, ve které navrhuji samotný marketingový mix s pomocí metody 4P. Cílem této práce je vytvořit takový marketingový mix, který povede k celkové prosperitě služby a tím i prosperitě celé společnosti.
The bachelor thesis focuses on creating a marketing mix of services in a startup company. It lays the theoretical basis for the analysis of the problem, which then presents the company and tries to describe its place in the market, the target group and comprehensively analyze the situation for the follow-up part, in which I design the marketing mix using 4P. The aim of this work is to create such a marketing mix that will lead to the overall prosperity of the service and thus the prosperity of the whole company.
Keywords:
4P; Aplikace; Cena; Infuze; Marketingový mix; Místo; Prevence; Produkt; Propagace; Služba; Společnost; Startup; Trh; Vitamin C; Zdravotnictví; 4P; Application; Company; Healthcare; Infusion; Market; Marketing mix; Place; Prevention; Price; Product; Promotion; Service; Startup; Vitamin C
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/207051