Název:
Marketingový mix podniku
Překlad názvu:
Marketing Mix of a Company
Autoři:
Doseděl, Dominik ; Milichovský, František (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix podniku Vranovská pláž s.r.o. Teoretická část udává definice základních pojmů jak marketingového mixu, tak dalších analýz, díky kterým je možné dosáhnout zlepšení úspěšnosti společnosti. Analytická část obsahuje analýzu nynější-ho stavu firmy a jejího marketingového mixu. V návrhové části jsou navrhnuty změny, díky kterým nastane zlepšení nynější situace společnosti a jejího marketingového mixu.
The bachelor thesis is focused on the marketing mix of the company Vranovská pláž s.r.o. The theoretical part gives definitions of basic concepts of both the marketing mix and other analyzes that can be used to improve the company's success. The analytical part contains an analysis of the current state of the company and its marketing mix. The last part proposes changes that will improve the current situation of the company and its marketing mix.
Klíčová slova:
cena; kemp; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; služba; ubytování; accomodation; camp; Marketing; marketing mix; price; product; promotion; service
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206481