Název:
Návrh změn marketingové komunikace společnosti
Překlad názvu:
Proposal of Changes in the Company's Marketing Communication
Autoři:
Pokorná, Lucie ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na změnu marketingové komunikace společnosti TechFides Solutions s.r.o. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část popisuje základní marketingové pojmy. V druhé části je analyticky zpracovaný současný stav podniku. A v poslední částí jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace. Cílem návrhů je zlepšit image podniku, získat nové zákazníky a zlepšit své postavení na trhu.
The thesis is focused on the change of marketing communication of TechFides Solutions s.r.o. The thesis consists of theoretical, analytical and design part. The theoretical part describesthe basic marketing concepts. In the second part the currentstate of the company is analytically elaborated. And in the last part, based on the analyses made, suggestions for improving marketing communication are made. The aim of the proposalsisto improve the image of the company, to attract new customers and to improve its position in the market.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; online marketing; SWOT analýza; communication mix; Marketing; marketing communication; online marketing; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205067