Original title:
Návrh změn marketingové komunikace společnosti
Translated title:
Proposal of Changes in the Company's Marketing Communication
Authors:
Pokorná, Lucie ; Havíř, David (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na změnu marketingové komunikace společnosti TechFides Solutions s.r.o. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část popisuje základní marketingové pojmy. V druhé části je analyticky zpracovaný současný stav podniku. A v poslední částí jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace. Cílem návrhů je zlepšit image podniku, získat nové zákazníky a zlepšit své postavení na trhu.
The thesis is focused on the change of marketing communication of TechFides Solutions s.r.o. The thesis consists of theoretical, analytical and design part. The theoretical part describesthe basic marketing concepts. In the second part the currentstate of the company is analytically elaborated. And in the last part, based on the analyses made, suggestions for improving marketing communication are made. The aim of the proposalsisto improve the image of the company, to attract new customers and to improve its position in the market.
Keywords:
communication mix; Marketing; marketing communication; online marketing; SWOT analysis; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; online marketing; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/205067