Název:
Marketingová komunikace SK Slavia Praha
Překlad názvu:
Marketing communication of the SK Slavia Prague
Autoři:
Hančl, Josef ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová komunikace SK Slavia Praha Cíle Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné marketingové komunikace klubu SK Slavia Praha s fanoušky. Její celkové zhodnocení a následné podání návrhů na její zlepšení. Metody: V této práci byly užity kvalitativní metody. Jednalo se o analýzu textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Následně o provedení strukturovaného rozhovoru s členkou marketingového oddělení klubu a polo strukturovaných rozhovorů s třemi fanoušky klub. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že klub nevyužívá všechny komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohl a některé nástroje nevyužívá v současné chvíli vůbec. Výsledkem práce je návrh možných zlepšení, která by zlepšila celkovou marketingovou komunikaci mezi klubem a fanoušky. Klíčová slova: Komunikační mix, fotbal, fanoušci, public relationsTitle: Marketing communication of the SK Slavia Prague Objectives: The following bachelor thesis is focused on the analysis and evaluation of the current marketing communication of football club SK Slavia Prague. Based on the detected state, proposals and measurements are made to improve its marketing strategy. Methods: In the practical part of this thesis, quantitative methods, such as analysis of official webpages, social media profiles, documents and various texts, are used. Marketing research is based on interview with an employee of Slavia's marketing department and semi-structured interviews with 3 fans of the club. Results: This thesis has revealed that the club could work with some communication tools more effectively. It has been found that some communication tools the club does not use at all. Important part of this thesis is proposal of possible options how to improve marketing communication between the club and supporters. Keywords: Communication mix, football, fans, public relations
Klíčová slova:
fanoušci; fotbal; Komunikační mix; public relations; Communication mix; fans; football; public relations