Název: Psychologické aspekty individualizace přístupu k žákům se specifickými poruchami učení
Překlad názvu: Individualization of Approach to Learnes with Specific Learning Disabilities and It's Psychological Aspects
Autoři: Michalová, Zdeňka ; Mertin, Václav (vedoucí práce) ; Morávková Krejčová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Edukace; handicap; individuální přístup; inkluze; integrace; kompetence; optimální psychická zátěž; osobnost; pesimální psychická zátěž; pozitivní psychologie; psychické potřeby; specifické poruchy učení; speciální vzdělávací potřeby; studijní podpora; Competence; disorder; education; inclusion; individual approach; integration; learning support; optimal psychological stress; pessimal psychological stress; positive psychology; psychological needs; specific learning disabilities; specific learning needs

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/49175

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-467325


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet