Original title: Psychologické aspekty individualizace přístupu k žákům se specifickými poruchami učení
Translated title: Individualization of Approach to Learnes with Specific Learning Disabilities and It's Psychological Aspects
Authors: Michalová, Zdeňka ; Mertin, Václav (advisor) ; Morávková Krejčová, Lenka (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Competence; disorder; education; inclusion; individual approach; integration; learning support; optimal psychological stress; pessimal psychological stress; positive psychology; psychological needs; specific learning disabilities; specific learning needs; Edukace; handicap; individuální přístup; inkluze; integrace; kompetence; optimální psychická zátěž; osobnost; pesimální psychická zátěž; pozitivní psychologie; psychické potřeby; specifické poruchy učení; speciální vzdělávací potřeby; studijní podpora

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/49175

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-467325


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2022-05-08, last modified 2022-05-08


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share