Název:
Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny
Překlad názvu:
The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication: Content Analysis of the English Version from the Viewpoint of Target Audience.
Autoři:
Formánková, Martina ; Pokorná, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny Cíle: Zhodnotit stávající podobu webové stránky a navrhnout její vylepšení pro zvýšení účinnosti marketingové komunikace jejím prostřednictvím. Metody: Obsahová analýza, komparace Výsledky: Provedena zevrubná analýza internetových stránek, rozebrány nedostatky stávající podoby po stránce obsahové i formální a navrženy úpravy a vylepšení. Klíčová slova: Marketing, komunikace, internetové stránky, obsah webu, vysoká škola, FTVSTitle: The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication: Content Analysis of the English Version from the Viewpoint of Target Audience. Objectives: To asses the content of the English version of the website and suggest its improvements to increase the efficacy of marketing communication. Methods: Content analysis, comparison Results: Detailed analysis of the website has been carried out, drawbacks of current layout (both content and formal) have been described. Modifications and improvements have been proposed. Keywords: Marketing, communication, website, web content, university, FPES
Klíčová slova:
FTVS; internetové stránky; komunikace; Marketing; obsah webu; vysoká škola; communication; FPES; Marketing; university; web content; website