Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny
Formánková, Martina ; Pokorná, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny Cíle: Zhodnotit stávající podobu webové stránky a navrhnout její vylepšení pro zvýšení účinnosti marketingové komunikace jejím prostřednictvím. Metody: Obsahová analýza, komparace Výsledky: Provedena zevrubná analýza internetových stránek, rozebrány nedostatky stávající podoby po stránce obsahové i formální a navrženy úpravy a vylepšení. Klíčová slova: Marketing, komunikace, internetové stránky, obsah webu, vysoká škola, FTVS
Prostorová diferenciace a její příčiny v míře vzniku nových firem v Česku
Formánková, Martina ; Květoň, Viktor (vedoucí práce) ; Bělohradský, Aleš (oponent)
1 Abstrakt Diplomová práce se zabývá prostorovými nerovnostmi v míře vzniku nových firem v Česku. Cílem práce je identifikovat rozdíly v míře vzniku nových firem mezi regiony ORP v období 2010-2016 a zhodnotit, do jaké míry jsou tyto rozdíly způsobené mírou nezaměstnanosti, podílem vysokoškolsky vzdělaných obyvatel, velikostí stávajících firem a indexem specializace. Pro zhodnocení vlivu jednotlivých proměnných bylo využito lineární a geograficky vážené regrese. Z provedené analýzy vyplývá dominantní a pozitivní vliv podílu vysokoškolsky vzdělaných obyvatel, zatímco vysvětlující vliv míry nezaměstnanosti a velikosti stávajících firem na míru vzniku nových firem nebyl potvrzen. Nejsilnější je asociace s podílem vysokoškolsky vzdělaných obyvatel v populačně větších krajských městech. Částečně potvrzený je vliv indexu specializace, výjimku tvoří odvětví priméru, kde nebyl vliv prokázán. Klíčová slova: vznik nových firem, firemní demografie, prostorová diferenciace, geograficky vážená regrese
Bariéry suburbánního rozvoje na rozhraní Pardubicka a Královéhradecka
Formánková, Martina ; Ouředníček, Martin (vedoucí práce) ; Svoboda, Peter (oponent)
V obcích v okolí Pardubic a Hradce Králové probíhá v současnosti výrazný suburbánní rozvoj. Bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci obcí, které se přesto v této lokalitě v období od r. 2000 do současnosti populačně a prostorově nerozvíjely a na určení příčin tohoto rozdílného vývoje. Na základě analýzy dat o přirozeném a migračním přírůstku a bytové výstavbě byly nalezeny nerozvíjející se obce zejména při hranicích se Středočeským krajem, což je pravděpodobně způsobeno slabším vlivem regionálních center a nižší atraktivitou těchto obcí plynoucí z horší dostupnosti vzhledem k Pardubicím a Hradci Králové. V provedené případové studii se zabývám srovnáním obcí Němčice a Podůlšany, které se ve sledovaném období od sebe liší ve svém územním rozvoji. Terénní šetření ukázalo významný rozdíl v postoji starostů ohledně dalšího územního rozvoje obce. Starosta obce Podůlšany se k dalšímu rozvoji staví spíše negativně, zatímco starosta Němčic ho přijímá pozitivně a aktivně ho podporuje.
Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny
Formánková, Martina ; Pokorná, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny Cíle: Zhodnotit stávající podobu webové stránky a navrhnout její vylepšení pro zvýšení účinnosti marketingové komunikace jejím prostřednictvím. Metody: Obsahová analýza, komparace Výsledky: Provedena zevrubná analýza internetových stránek, rozebrány nedostatky stávající podoby po stránce obsahové i formální a navrženy úpravy a vylepšení. Klíčová slova: Marketing, komunikace, internetové stránky, obsah webu, vysoká škola, FTVS

Viz též: podobná jména autorů
4 Formánková, Marie
1 Formánková, Markéta
6 Formánková, Michaela
1 Formánková, Michala Bc.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.