Home > Academic theses (ETDs) > Master’s theses > Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny
Original title:
Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny
Translated title:
The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication: Content Analysis of the English Version from the Viewpoint of Target Audience.
Authors:
Formánková, Martina ; Pokorná, Eva (advisor) ; Voráček, Josef (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny Cíle: Zhodnotit stávající podobu webové stránky a navrhnout její vylepšení pro zvýšení účinnosti marketingové komunikace jejím prostřednictvím. Metody: Obsahová analýza, komparace Výsledky: Provedena zevrubná analýza internetových stránek, rozebrány nedostatky stávající podoby po stránce obsahové i formální a navrženy úpravy a vylepšení. Klíčová slova: Marketing, komunikace, internetové stránky, obsah webu, vysoká škola, FTVSTitle: The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication: Content Analysis of the English Version from the Viewpoint of Target Audience. Objectives: To asses the content of the English version of the website and suggest its improvements to increase the efficacy of marketing communication. Methods: Content analysis, comparison Results: Detailed analysis of the website has been carried out, drawbacks of current layout (both content and formal) have been described. Modifications and improvements have been proposed. Keywords: Marketing, communication, website, web content, university, FPES
Keywords:
communication; FPES; Marketing; university; web content; website; FTVS; internetové stránky; komunikace; Marketing; obsah webu; vysoká škola
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/35987