Název: Rozvoj čtenářské gramotnosti ve vybraných alternativních vzdělávacích programech
Překlad názvu: Development of reading literacy in selected alternative educational programs
Autoři: Horáková, Eva ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Ronková, Jolana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Daltonskýplán; Montessori pedagogika; program RWCT; program Začít spolu; Scio škola; Waldorfská škola; Čtenářská gramotnost; Dalton plan; Montessori pedagogy; program RWCT; program Step by Step; Reading literacy; Scio school; Waldorf schools

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/171441

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-456033


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-02-27, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet