Název: Rozšířená realita (AR) a její možnosti využití ve vzdělávání: zhodnocení přínosu AR pro výuku lexika v němčině na základě komparace klasické a experimentální metody učení
Překlad názvu: Augmented reality (AR) and its possibilities of use in education: evaluation of the contribution of AR for teaching vocabulary in German based on a comparison of classical and experimental learning methods
Autoři: Studničková, Anežka ; Pýcha, Čeněk (vedoucí práce) ; Slussareff, Michaela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Rozšířená realita|vzdělávání|webová aplikace|výuka cizích jazyků|učení se němčiny|učení se slovní zásoby|motivace; Augmented reality|education|web application|foreign language teaching|German learning|vocabulary learning|motivation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/148193

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-452389


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-10, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet