Original title: Rozšířená realita (AR) a její možnosti využití ve vzdělávání: zhodnocení přínosu AR pro výuku lexika v němčině na základě komparace klasické a experimentální metody učení
Translated title: Augmented reality (AR) and its possibilities of use in education: evaluation of the contribution of AR for teaching vocabulary in German based on a comparison of classical and experimental learning methods
Authors: Studničková, Anežka ; Pýcha, Čeněk (advisor) ; Slussareff, Michaela (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2021
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Augmented reality|education|web application|foreign language teaching|German learning|vocabulary learning|motivation; Rozšířená realita|vzdělávání|webová aplikace|výuka cizích jazyků|učení se němčiny|učení se slovní zásoby|motivace

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/148193

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-452389


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2021-10-10, last modified 2023-12-17


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share