Název: Marketingový mix nového produktu vstupujícího na trh
Překlad názvu: Marketing Mix of a New Product Entering the Market
Autoři: Kozáková, Veronika ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový mix; proces komunikace; propagace; vzdělávací desková hra; educational board game; marketing mix; process of communication; promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/201528

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-449733


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-09-12, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet