Original title:
Marketingový mix nového produktu vstupujícího na trh
Translated title:
Marketing Mix of a New Product Entering the Market
Authors:
Kozáková, Veronika ; Milichovský, František (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Práce se zabývá problematikou marketingového mixu se zaměřením zejména na marketingovou komunikaci deskové hry, která bude vstupovat na trh. Práce je standardně členěna do tří částí, kde jsou prezentovány teoretické poznatky z dané oblasti, analyzována současná situace a na tomto základě navržena vhodná doporučení.
The object of this thesis is problematics of marketing mix with focus mainly on marketing communication for board game which will enter the market. Thesis is divided into three parts where theoretical bases from given field are described, current situation is being analysed and adequate recommendations are given based on the analysis.
Keywords:
educational board game; marketing mix; process of communication; promotion; marketingový mix; proces komunikace; propagace; vzdělávací desková hra
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/201528