Název: Vnímání woke-washingu v marketingu společností příslušníky generace Z na Slovensku
Překlad názvu: The Perception of Woke-Washing Marketing by Generation Z Members in Slovakia
Autoři: Rybárová, Veronika ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: brand activism; firemný aktivizmus; generácia Z; hodnoty značky; politicko-spoločenské témy; woke-washing; brand activism; brand values; corporate activism; generation Z; social issues; woke-washing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/126923

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447515


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-11, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet