Název: Protokol LIRSPE jako nástroj hodnocení a podpory proinkluzivního přístupu učitelů TV
Překlad názvu: The LIRSPE protocol as a tool for evaluating and supporting the pro-inclusive approach of PE teachers
Autoři: Vosátková, Barbora ; Pavlová, Ilona (vedoucí práce) ; Nováková, Pavlína (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aplikované pohybové aktivity; nástroje pro hodnocení pedagogického výkonu; společné vzdělávání v TV; žák se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP); adapted physical activities; join education in PE; pupil with special educational needs (SEN); tools for evaluation of pedagogical performance

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/126687

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447330


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-11, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet