Original title:
Marketingový plán vybraného podniku
Translated title:
Marketing Plan of the Selected company
Authors:
Polakovičová, Miroslava ; Schüller, David (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Tato bakalářská práce je věnována zdokonalení marketingového plánu ve vybrané společnosti. Zahrnuje potřebné teoretické základy pro analýzu dat poskytovaných společností. Po analyzování těchto údajů a sestavení matic následují konkrétní návrhy na přínos a rozvoj společnosti do budoucna. Očekávání po implementaci doporučených návrhů by mělo mít za následek větší povědomí o značce.
This bachelor thesis is dedicated to improvement of marketing plan in the selected company. It includes needed theoretical background for analysis of data provided by company. After analyzation of these data and compiling matrixes, it is followed by specific proposals for company’s contribution and development in the future. Expectation after implementation of recommended proposals should result in greater brand awareness.
Keywords:
Marketing; marketingový mix; marketingový plán; pomalá móda; second hand; SWOT analýza; Marketing; Marketing mix; Marketing plan; Secondhand; Slow-fashion; SWOT analysis
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/200245