Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Autoři:
Mičánková, Jana ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně ve společnosti STUDENT AGENCY TRAVEL k.s. Teoretická část této práce je zaměřena na objasnění základních teoretických pojmů, kterých je využito v praktické části. Na zjištění spokojenosti zákazníků je použito dotazníkové šetření. Ze získaných dat jsou poté navržena doporučení, která by měla vést ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků se službami společnosti.
The bachelor´s thesis deals with the analysis of customer satisfaction and suggestions for improvement of its level at company STUDENT AGENCY TRAVEL k.s. The theoretical part of this thesis is focused on explaining the basic theoretical concepts that are used in the practical part. A questionnaire survey is used to determine customer satisfaction. From the obtained data, recommendations are then proposed which should lead to an increase in the level of customer satisfaction with the company’s services.
Klíčová slova:
dotazník; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; zákazník; customer; customer satisfaction; marketing research; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199876