Název:
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposals for Marketing Mix Elements Improvement
Autoři:
Žuffová, Simona ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Bakalárska práca je zameraná na Návrh zdokonalenia marketingového mixu spoločnosti Zepelin, s.r.o. a následne na návrhy pre upravenie, zdokonalenie marketingového mixu. Teoretická časť práce sa zaoberá marketingom, marketingovým mixom, marketingovou komunikáciou a prostredím. Praktická časť je venovaná návrhom ku zdokonaleniu marketingového mixu a ich aplikácií. Spoločnosť Zepelin, s.r.o. sa zaoberá výrobou a predajom stanov, plachiet, prístreškov a textilných nafukovacích predmetov.
This bachelor thesis is focused on the "Proposals for marketing mix elements improvement" Zepelin, s.r.o. and consequently on proposals for adjusting, better said improving the marketing mix. The theoretical part deals with marketing, marketing mix, marketing communication and business environment. The practical part is about the design of an improved marketing mix and its application. The company Zepelin, s.r.o. is engaged in the manufacture and sale of tents, sails, shelters and inflatable textiles.
Klíčová slova:
Marketing; marketing mix; price; product; propagation; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199875