Original title: Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Translated title: Marketing Tools Utilization Analysis and Proposals for Improvement of their Efficiency
Authors: Šimková, Denisa ; Zukalová, Marie (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2018
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analysis; communication mix; marketing mix; marketing tools; analýza; komunikační mix; marketingové nástroje; marketingový mix

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/198990

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-444398


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2021-06-27, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share